randomeverh

Alla inlägg under maj 2013

Av Everh - 29 maj 2013 20:03

Chaa 8DD


Dâ vare onsdag... srry att jag e efter med bloggningen, men orkar nt blogga D: srry ska skärpa migg :'DD

iaf, varit sjuk idag me ksk stannar hemma imorn med D; men iaf gâr ajg till skolan pâ fredag (:

Orkar nt blogga mer 


Byeeee Gullisar vi hörs ;***********


Everöööhh :'DD

Av Everh - 28 maj 2013 20:32

Haay ♥ _ ♥


srry att jag nt har bloggat, men ibland ahr jag värkligen inen lust :/


iaf idag, har jag spelat lite msp kollat pâ misslisibell´s videos och spelat nintendo

och kollat tv va hemma idah ocso D:

men aa gâr nog till skolan imorn igen, idag skrev klassen tyska D: och jag va nt där .. o.o

jaaoo imorn skriver man Fysik och religion D: HATAR DEEEE -.-

men man mst juuuee -.- e.o Tänkte lägga upp en lât här ocso (: 

Vi hörs byee

Everh *_* ♥ 

Av Everh - 26 maj 2013 17:03

Madcon - Glow (:


Av Everh - 26 maj 2013 16:53

Allt stâr i rubriken (:



Ville igentligen göra texten finare men de gick nt D:

dâ blire sâhär daa :/


HUR MÂNGA GÂNGER OM DANN KOLLAR DU MIN BLOGG? 


Everhhh

Av Everh - 26 maj 2013 16:10

Hej Hej,


Sâ ledsen att jag nt bloggade igâr, men jag mâdde nt alls bra D:

Nt nuu hllr, ont i magen huvudet och snuvig ;(

Ksk stannar hemma frân skolan imorn, man fâr väl se hur jag mâr imorn..men ajaa..

jag gör mat med pappa just nuu (:

De blir sânn där deg, med mais och grönsaker i assâ de är jätte gott ;**

Men snart kommer veckans frâga ocso ngn gâng idag, ksk när jag är klar med detta inlägget (:

HOPPAS NI KOMMENTERAR ;**

VI SES Everh ;**

Av Everh - 24 maj 2013 20:23

Tjabbaa Guys


Här är jag igen jag och min bv va nt pâ schützenfest :'DD för vi nt orkade typ hahaa OMG VA LATA VI E D:

Vi ska nog göra naglarna snart Jaooo :'DD vi kommer lägga upp bilder ocso vi hörs byee ;**


EVERHHH :'DDD


Av Everh - 24 maj 2013 14:24

Haaj, tjännaa everybody :D


Ska âka till ähh vad heter de vet bara pâ tyska... vänta ska bah ta google :'D SMARTA GOOGLE (FAIL) HAHAAAA XDD näee vänta lite ska bah kolla.. LALALALALA.. Gah de kom inget bara de pâ tyska men ni ksk kan googla pâ tyska heter de "Schützenfest" aa iaf där kan man âka karusellll ;*** I LOVE IT :'D

Jajajaa idah vare ocso fradag .. SKÖNT 8DD SKA ÂKA DIT MED MIN BFF SNART DA VID Kl: 16:00 Ksk vi fâr väl se dâ (: Jag hoppas ni har en bra dag (: Kommer blogga senare igen BYEE ÄLSKAR ER

EVERRHHH *-* 

Av Everh - 23 maj 2013 20:16

Hejsan LÄSARE.


Ni är sâ sjukt gulliga att ni redan läser min blogg nuu (:

Jag gjorde en ny blogg som jag ska försöka hinna blogga varje dag (FÖRSÖKER) (:

Header och allt kommer senare.. ajaa tbx till detta hära nuu xDD

Kommer berätta om min Varddag och msp (: och göra videos de kommer komma

veckans lât.. osv lite sânt aa. om ni vill adda mig pâ msp (moviestarplanet.se)

sâ heter jag: i love you 4-ever<33

aa detta va första inlägget, jag hoppas ni kommer följa bloggen (:

Everh ;**

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jag är en 13-ârig tjej (: Hoppas ni gillar min blogg (:

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest?
 KiK
 Skype
 Instagram
 Ask
 Moviestarplanet
 Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards