randomeverh

Alla inlägg under juni 2013

Av Everh - 30 juni 2013 14:40

Hej, 

Jepp Har nt blogggat pâ länge vet D: Sorry

Men jag bloggar nuu (:

Jag redigerade 3 elr 4 bilder ni fâr ocso se dom i slutet av inlägget :D

Jag va hos bästisen igâr, och va upp till 4:30    Jajaa, va nt alls trött :D

Och sov till 14:15 D:

Asssss länge ju men här kommer bilderna, önskar er ett Snyggt rest Sommarlov ♥

       

Av Everh - 27 juni 2013 00:03

Haay :'**


Jag skulle ju ha tjejkväll idah.. sâ assâ jag min bästis ochsâ bjöd vi in en till :DD

Vi vaa ass random idah.. venne va jag ska skriva iaf blire ett kortinlägg D: imorn kommer de nog mer (:

Om jag gör lite mer :DD ♥

Min bästis har redan somnat D: Nuu äre bara jag och hon andra här uppe :D 

Vi ses Hejdâ

Av Everh - 25 juni 2013 15:56

Tjabba Snygga Läsare


Jag har tro jag nt bloggat igâr aa.. o.o vet men ibland aa ni vet :D ♥

Nu är bästisen här iaf.. vi ska nog göra ngn video nuu (KSK) Och imorn ksk ha Tjejkväll

med 2 andra tjejer ocso ♥ :'*

Videon kommer ksk imorn men bah kanske (:

Vi ska bah chilla idah, Hoppas ni ocso har en fin dag (: ♥

SEE YÖÖUUU :'DD ♥


Av Everh - 23 juni 2013 19:40

Hej igen (:


Jag sitter bara här och dricker lite fanta och chattar 8DD Chillar typ :'**

Jag gjorde nya naglar förrut, ksk kommer bild pâ dom senare man fâr se (:

De blev "Neon Rosa :'**" med ett litet hjärta vid sidan :DD Snyggt faktiskt (stav D:)

Här kommer bilder frân idag och igâr ocso ..   (: :'*** HARE SÂ BRA, Och en video kommer ngn dag, MEN SNÄLLA HJÄLP ÄR NT SÂ BRA PÂ SÂNT HUR LÄGGER MAN UT EN VIDEO? (: HITTAT DEN DÄR BILDEN MEN VET NT HUR NU? SNÄLLAAAA SNÄLLAAA KOMMENTERA VAD DE SKA VARA FÖR NGN VIDEO TACK :'** ÄLSKAR ER 

FRÂN IGÂR:


     

             



FRÂN IDAH :DD NT SÂ MNG D:


         


Av Everh - 20 juni 2013 14:31

Hejsan läsare, 

Tack att ni nt har slutat kolla bloggen emfast jag nt har bloggat ni vet ju vrf elr? o.o

aa, Mormor och morfar hälsade pâ sâ aa idah âkte dom igen mamma âkte med D: (:

Och den O6.O6 - 14.O6 13 Âker vi ju till grekland :D

De blir nog bra Hihi :D Ähmm vad ska jag skriva mer? :'O

DE ÄR SÂ FKN VARMT UTE -:- D: DÖR AZZÂ -.- GAAAAHHH

Iaf sTÂRE LITE PÂ MIN MSP GUBBE I BIOGRAFIN VRF JAG NT KAN VARA INNE (MKT) NUU FÖR TYP 3 - 4 VECKOR (: LÄS GÄRNA HETER i love you 4-ever<33 PÂ MSP :DD HAHA NAMNET SÂ JWL FULT D: MOBBAAA NTT

OCH JUST DE NÄR JAG ÄR I GREKLAND KAN JAG NT BLOGGA D: MEN DE ÄR JU BARA EN VECKA :DD

HÄR DAGENS LÂT OCSO ...

DAM DADI DOOOOOOO :'** Vi hörs byee (:


Av Everh - 10 juni 2013 15:45

Haii,

Jag kommer typ inte kunna blogga mkt dom här nästa 2 veckorna D: men hoppas att ni ändâ följer bloggen (:

Ajaa mamma och hennes kille kom hem frân polen igâr efter 3-4 dar.. :'* men ... ;/

Hamstern av brosan hadde inget vatten mer sâ han .. dog D: Leva ifred ängel D: :'** Min överlevde (:

Men ska ksk âka till bästisen sen och köpa en ny brosan ville nt ha en till sâ jag har 2 st dâ :'**

De va de :'DD Vi hörs

Byeee guys (: e



Everh

Av Everh - 9 juni 2013 12:37

Hallooww

nyss gjorde jag och min bästis 2 videos som vi ska ställa in pâ vâran yt kanal (:

Fast dom är pâ tyska, ngn gâng de ocso ksk kommer ngr pâ svenska :'DD

Kanalen är; LeaSarah Kakii

Hahaa fail :'DD Näee men ni kan gärna kolla :'DDD

Everhh


Av Everh - 8 juni 2013 21:21

Här kommer ngr bilder frân dagen frân mig och bästisen :'**  hoppas ni är nöjda 8DD tack ni som följer min blogg  :'** EVERHH

Presentation


Hej, Jag är en 13-ârig tjej (: Hoppas ni gillar min blogg (:

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest?
 KiK
 Skype
 Instagram
 Ask
 Moviestarplanet
 Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards